טיפול בכינים – מניעת זיהום וטיפול בכינים

כינים מועברות בקלות מאדם לאדם באמצעות מגע ישיר. ילדים צריכים להיות תחת פיקוח בזמן שהם נוגעים אחד בשני בראש וההורים צריכים לנקוט באמצעי זהירות כדי למנוע מגע ראש בראש. על הילדים להימנע מלחלוק את מברשות השיער והמסרקים, ועל ההורים לשטוף ולייבש את כל הפריטים הללו במים חמים. כמו כן, חשוב להרחיק חפצים אישיים, כגון אביזרי שיער, מאזורים משותפים.

זה יכול לקחת שישה שבועות כדי שכינים יהיו בולטות באוכלוסיה האנושית, ולכן חיוני לטפל בבעיה מוקדם ככל האפשר. כדי למנוע העברה, שמור על ראש ילדיך נקי ויבש על ־ ידי שטיפה וייבוש המצעים, הכריות והכובעים. אל תשתמש בחומרי חיטוי ביתיים, שכן נדיר שכינים מתפשטות דרך חפצים דוממים. אם אתה מוצא ראיות של שריצת כינים בראש, הסימפטום הנפוץ ביותר הוא גירוד. זו התגובה לרוק של האוס והיא סימן לשריצה. עם זאת, יש הבונים סובלנות לעקיצות אלה ואינם חווים גירוד בשבועיים או בששת השבועות הראשונים.

כינים יכולות בקלות לעבור מאדם לאדם בתוך הבית, ולכן על ההורים להיות זהירים במיוחד בכל הנוגע לחלוקת בגדיהם, מגבותיהם או חפצים אישיים אחרים. ילדים לא צריכים להיות קשר ישיר ראש בראש עם אף אחד, כולל ההורים שלהם. על ההורים לבדוק גם בני משפחה אחרים כדי לוודא שאין להם כינים. הטיפול עשוי לכלול טיפול בכל המשפחה. בהתאם לחומרת הפגיעה, ייתכן שיהיה צורך לטפל בכל המשפחה.

https://youtu.be/NZeXV0Dc5bA

כדי למנוע את חידוש הזיהום, מומלץ לשטוף את כל הבגדים והמצעים שהיו בשימוש ב ־ 48 השעות האחרונות. בנוסף לכך, על האדם לנקות את השטיח, הרהיטים ואפילו את מושב המכונית. יש לשטוף ולייבש את הפריטים בשטיפת מים חמים. חשוב גם לרחוץ כל חפץ שורץ כינים ויש לטפל בו באופן מיידי. פעולות אלה גם יעזרו לך להפחית את הסיכון של החזרה.

הטיפולים הביתיים הבאים יכולים להרוג את הכינים. אלו המתאימים לטיפול בכינים כוללות סריקת כינים, הסרת שיער, ושימוש במכשיר ביתי שפונה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי כגון: עם זאת, אין מחקרים כדי להוכיח את יעילותו של המתקן הביתי. חומרי חיטוי המשמשים להריגת כינים מזיקים אם אינם נשארים, ואין להשתמש בהם כטיפול לכינים.

במקרה שאינך יכול למצוא תרופה ביתית למניעת כינים וטיפול בהן, הרופא יכול לרשום תרופות. התרופה מאושרת על ידי מנהל המזון והתרופות לטיפול בכינים וחייבת להיות מיושמת על פי ההוראות שעל התווית. עם זאת, עליך לציית להוראות שמספק שירותי הבריאות שלך וליצור קשר עם הרוקח המקומי אם הכינים עדיין זזות. אם הפגיעה עדיין חמורה, יש צורך במוצרים חזקים יותר.

כינים מפוזרות בקלות. פריטים אישיים שבאים במגע עם ראשו של ילד נגוע או מבוגר נחשבים לדרך העיקרית להעביר את המחלה. פריטים אלה כוללים כובעים, צעיפים, מעילים, סוודרים, מגבות ומברשות. אנשים צריכים גם לנסות להימנע מלחלוק פריטים אלה עם אלה שיש להם כינים. זאת משום שילד שיש לו כינים עשוי היה לצחצח את שיערו עם ילד שנגע מסוג זה.

חיוני להימנע מחדירה מחדש על ידי שמירה על פריטים אישיים נקיים ומרוחקים מילדים נגועים. הדרך הטובה ביותר למנוע מגע ראש בראש היא להימנע משיתוף כובעים או בובות עם אחרים. כדי להרוג כינים, תמיד לשטוף פריטים אלה במים חמים ולייבש אותם על מחזור חם. כמו כן, לספוג את הפריטים האלה במים חמים לכמה דקות יהרוג כל כינה חיה.

הסימן המוקדם ביותר של מגע ראש בראש הוא גירוד עז. גירוד אינטנסיבי עלול להוביל לזיהומים בקטריאליים משניים. כינים מפוזרות מאדם לאדם ישירות דרך מגע ישיר או בעקיפין דרך פריטי לבוש כגון כובעים וצעיפים הנשמרים באותה מלתחה או במלתחה. ילדים יכולים גם לקלוט את הזיהום אם הם באים במגע עם אנשים נגועים, לגרד את הראש לעתים קרובות, או ללבוש בגדים שורצים.

זיהום עם כינים בראש הוא בעיה נפוצה. ילדים מתחת לגיל שלוש פגיעים ביותר לזיהום משום שלעיתים קרובות הם חולקים אביזרי שיער וחפצים. טיפול נכון יכול למנוע מכינים לחזור. אבל חוסר ידע על מניעת כינים לא ימנע ממך להשיג אחת.

למידע נוסף על כינים, בלינק המצורף : ‏https://liceout.co.il/

(Visited 9 times, 1 visits today)

Shopping cart

close