מארזי קוקטייל אלכוהוליים – מהם היתרונות של משלוח קוקטייל אלכוהול? ‏

קוקטיילים מעורבים מראש הם אחת הקטגוריות שצומחות במהירות הגבוהה ביותר בארה"ב, עם מכירות שצפויות להגיע ל-3 מיליארד דולר ל-4 מיליארד דולר בשנים הקרובות. תכולת האלכוהול במשקאות אלה נעה בין 5% ל-14% ABV. זה עושה אותם חזקים יותר מבירות פופולריות רבות. אם אתה מחפש דרך נהדרת לשרת את האורחים שלך, לשקול לקנות את הרוחות שלך על ידי המקרה. אבל לפני שתבצע את הרכישה שלך, תסתכל על סוגי המשקאות שאתה מגיש.

בין אם אתה מעדיף לשתות קוקטייל או מוקטייל זה עניין של העדפה אישית. בדרך כלל, צרכנים אלכוהוליים אוהבים ללגום קוקטייל בעוד צרכנים ללא אלכוהול מעדיפים מוקטייל. ניתן לערבב את המשקאות עם מיצי פירות, דבש או טעמים אחרים. בנוסף, אתה יכול להוסיף סודה לתערובת אם אתה רוצה. ואם אתם מודאגים מהסיכונים הבריאותיים של שתייה מופרזת של אלכוהול, יש גם גרסאות ללא אלכוהול.

כפי שאתה עלול לחשוד, אלכוהול נצרך באופן נרחב. למעשה, כ-33% מבני האדם בעולם צורכים אלכוהול באופן קבוע. בארצות הברית, 86% מהמבוגרים שתו אלכוהול בשנת 2015, ו-70% צרכו אלכוהול בשנה האחרונה. מעניין לציין שמספרים אלה גבוהים יותר לבירה מאשר ליין!

זני קוקטיילים משומרים הם אופציה מצוינת לאנשים שרוצים ליהנות מהנוחות של משקה משומר. משקאות משומרים אלה מציעים מגוון רחב של טעמים והם גם יותר פרימיום מאשר סודה קשה. רבים מהמשקאות האלה עולים פחות מ-10 דולר כל אחד והם זמינים בארבע חבילות. אפשר אפילו לרכוש אותם בסטים של שמונה.

פרטים נוספים באתר: https://www.silonbar.co.il/

(Visited 13 times, 1 visits today)

Shopping cart

close