מהו ציוד חובה למחנאות?

קמפינג הוא חוויה חיצונית המאפשרת לך לברוח מחיי העיר ולהתחבר לטבע. אבל לפני היציאה לטיול כזה, יש כמה דברים לקחת בחשבון.

בתור התחלה, תזדקק לאוהל ושק שינה, ציוד להכנת מזון ובגדים שיכולים לעמוד בתנאים שאתה צופה להיתקל בהם.

מהם הפריטים החיוניים לקמפינג?

כאשר להעז בחוץ לטיול יום או טיולים ארוכים יותר לתוך נידח, זה חכם יש כמה ציוד מחנאות בסיסי איתך. מזג האוויר יכול להשתנות במהירות במהלך הרפתקה בחוץ ופציעות פתאומיות או עיכובים עלולים להשאיר אותך תקוע במדבר זמן רב מהמתוכנן.

מומחי בטיחות בחוץ מציעים לשאת את 10 הדברים החיוניים בעת היציאה לארץ הנידחת. אורך הטיול, רמת הניסיון והיעד שלך עשויים לשנות מעט את הרשימה הזו; עם זאת, כלים אלה נחשבים חיוניים לרוב ההרפתקנים בחוץ לכל משלחת.

פנס או פנס מחוספס חיוני לניווט בחושך ולאיתור האוהל או מקלט החירום שלך במהלך הלילה. בנוסף, נשיאת סוללות נוספות תאפשר לך לשמור על האור שלך זמן רב ככל האפשר.

בידוד הוא עוד ציוד חיוני שיש בעת נסיעה בחוץ. ז ' קט מבודד עשוי פוך או בידוד סינטטי יחמם אותך גם בתנאי מזג אוויר קרים.

בנוסף, אתה צריך להביא אולר, מתנע אש, גפרורים, סכין ופריטים מזון נוסף, כמו גם כמה שכבות של בגדים במקרה שאתה הולך לאיבוד. יתר על כן, יש משואת איתור אישית (פלב) או שליח לווין איתך מומלץ במקרה חירום מתעורר בעת הנסיעה שלך.

איזה ציוד חובה לקמפינג?

לא משנה אם אתם מחנכים, שוהים בבקתה או שוכרים קרוואנים, ישנם כמה פריטים חיוניים שיבטיחו חופשה מהנה. חובה אלה עושים את ההבדל בין טיול שליו לבין טיול שמסתיים בחדר המיון.

אוהל: למי שאוהב לישון מתחת לכוכבים, אוהל עמיד חיוני לכל טיול קמפינג. לא רק שהוא מספק מחסה במהלך סופות גשם, שלג או רוח בלתי צפויות, אלא שהוא גם יכול לשמור עליך מפני אלמנטים של הטבע.

מטבח: אם אתם מתכננים לבשל הרבה ארוחות באתר הקמפינג שלכם, כמה יסודות מטבח קמפינג יהיו שימושיים. אלה כוללים סיר ומחבת, כיריים, סט כלים, כמו גם צלחות וכוסות חד פעמיות.

מים: כאשר מטיילים באזור מבודד, חיוני שיהיו מספיק מים בהישג יד למשך המסע. ארזו איתכם קנקן בעת מילוי מנחלים או נהרות, בנוסף הביאו תיק גב או צידנית קטנה לאחסון מים נוסף.

התחלה אש: עבור הפעלת מדורה, אתה יכול להשתמש צור ופלדה, גפרורים או מצית סיגריה. אתה יכול גם להביא יחד הדלקת כגון מוך מייבש, קליפה יבשה או רצועות של עיתון במיכל אטום עבור דלק נוסף.

מהו פריט הקמפינג הפופולרי ביותר?

ציוד קמפינג שהחניכים הכי אוהבים הוא שק שינה נוח. אלה מגיעים בסגנונות שונים והם בדרך כלל קלים ונוחים, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיולי קמפינג ארוכים.

חיוני נוסף לקמפינג חיוני הוא מתנע אש. אלה פשוטים להכנה מפריטים כמו נרות יום הולדת, יריעות מייבש או אפילו מוך מייבש.

הם דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים בקמפינג וללמד אותם על הטבע. בנוסף, הם פשוט כיף להשתמש!

עבור קמפינג חובבי מחפש כדי להוסיף מגע של יוקרה, מוצרים יציבים מציע זה ליטר קנטינה! הוא יכול לשמש כבקבוק מים במהלך היום אך הופך בקלות לגביע המושך את העין כאשר הגיע הזמן למשהו טעים בלילה.

מים חיוניים לטיולי קמפינג, אך הם יכולים להיות מסורבלים להובלה. מסנן מים הכבידה כמו זה מאפשר להם לאחסן גלונים של מים נקיים, טריים, כי הם יכולים להשתמש עבור שתייה ובישול בקלות.

(Visited 13 times, 1 visits today)

Shopping cart

close