שטיח PVC לחדרי ילדים

מהם היתרונות של שטיח PVC?

שטיח PVC הוא בחירה מצוינת לחדרי ילדים. זה עמיד ביותר ומונע עפר ופסולת להגיע לרצפה. זה גם הרבה יותר זול לניקוי מאשר שטיח רגיל. זה גם מגיע במגוון רחב של צבעים ומרקמים, ומציע אפשרויות קישוט בלתי מוגבלות.

בחירת שטיח בצבע ניטרלי היא אפשרות טובה. ילדים משחקים לעתים קרובות עם צבע וחומרים אחרים, מה שעלול לגרום נזק לרצפות. כמו כן, שטיחים בצבע קלים קשה יותר לתחזוקה. ילדים נוטים להעדיף צבעים ותבניות כהות. עם זאת, אם אתם רוצים שילדיכם ייהנו לשחק על הרצפה שלכם עוד שנים, עליכם לשקול להתקין שטיח עבה יותר.

כשאתה קונה שטיח לילדך, עליך לקחת בחשבון עמידות, עמידות בפני כתמים וקלות הניקוי. שטיח מסוג זה עמיד יותר בכתמים מאשר סיבים אחרים. פוליאסטר היא בחירה טובה לבתים עם תנועה כבדה ברגליים. אולפין מציע עמידות בפני כתמים טובה, אך עמידותו נחותה מזה של ניילון. אולפין עובד בצורה הטובה ביותר בערימות חתוכות בצפיפות גבוהה ובקונסטרוקציות לערמות לולאה.

כיצד לבחור שטיח PVC לילדים?


בבחירת שטיח לחדר של ילדכם, עליכם לאזן בין נוחות, עמידות, עמידות לכתמים וקלות הניקוי. בחירת שטיח שקל לניקוי ובעל שכבות תחתונה עמידה היא האפשרות הטובה ביותר. אתה יכול גם לבחור בסגנונות ת'רניים ומעורבים, המציגים גוונים שונים באותה חתיכת שטיח. סגנונות אלה עמידים יותר בכתמים ועמידים בלאי.

למידע נוסף על שטיחי PVC לילדים, לחצו על הקישור: https://joieshop.co.il/product-category/%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%97%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%97%D7%99-pvc-%D7%97%D7%93%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/

(Visited 18 times, 1 visits today)

Shopping cart

close