תיקון אופניים – לעשות את זה בעצמך או לשכור מכונאי

אופניים דורשים תחזוקה שוטפת. המשמעות היא בדיקת כתמי בלאי וחתכים קטנים. קרעים וחתכים קטנים יכולים להיות מכוסים במגפי גומי או בסרט חשמלי, אך יהיה צורך להחליף קרעים וחתכים גדולים יותר. אנשי מקצוע לתיקון אופניים יכולים לעזור לך בנושאים אלה. הם מאומנים לתקן אופניים ויכולים לספק עבודה באיכות גבוהה.

מהם תיקוני האופניים הנפוצים ביותר?

לפני שתוכל להתמודד עם תיקון אופניים, אתה צריך את הכלים והידע הנכונים. מפתח ברגים מתאים הוא חיוני, מכיוון שהוא מאפשר לך לשלוט בכמות הכוח המופעלת על ברגים שונים. לדוגמה, בורג 17 מ מ יכול בקלות להיות משוחרר עם לחץ או חיכוך, לכן היזהר לא להדק יתר על המידה. זה יעגל את הבריח ויהרוס את החוטים שלו. מפתח מומנט הוא כלי כוונון איכותי המאפשר להחיל את כמות הכוח הנכונה על בורג. מדריך אופניים יראה לך את המומנט הנכון לכל בורג, לכן הקפד לבצע את ההוראות הבאות.

תחזוקת אופניים אחרת כרוכה בבדיקת האוזניות, התושבת התחתונה והרכזות. כמו כן, החלף את החלקים השחוקים כמו רפידות הבלם. כמו כן, וודאו שהכבלים מהודקים ונקו אותם בעזרת ממס מתכלה. לבסוף, עליך לבדוק את השרשרת ואת הבלמים ולהחליף אחיזות שחוקות.

צמיגים שטוחים הם בין הבעיות הנפוצות ביותר בהן נתקלים רוכבי אופניים. לחץ אוויר בצמיגים נמוך עלול לגרום לנקב. בדוק את לחץ הצמיגים על ידי הדבקת האצבע בתוך הצמיג והשוואתו לטווח המומלץ. אם אתה רוכב כבד, חשוב למלא את הצמיג לפסי המומלץ. אתה צריך גם לבדוק את הצינור החדש עבור חפצים זרים.

חריקת מוט המושב היא בעיה נפוצה נוספת. סוג זה של תיקון אופניים צריך כלים מיוחדים. זה יכול להיגרם על ידי בורג רופף. כדי למנוע זאת, משמנים את נקודת הכניסה של המושב. לחלופין, מרחו שמן חודר על מוט המושב ותנו לו לשבת בן לילה.

טעויות שיש להימנע בעת תיקון אופניים

כשמדובר בתחזוקת אופניים, יש להימנע ממספר טעויות נפוצות. חלק מהטעויות הללו עלולות לפגוע באופניים או להפוך אותם ליעילים פחות. לדוגמה, עיגול ראשי הבריח או כבלים פנימיים חסרים עלולים להוביל לבעיות. אחרים עשויים לכלול הצבת חלקים בסדר הלא נכון. למידע נוסף, עיין בסרטון רשת האופניים העולמית בנושא טעויות נפוצות בתחזוקת אופניים.

לא משנה אם אתה מתחיל או מכונאי מנוסה, תחזוקת אופניים היא צעד חשוב בשמירה על האופניים שלך בכושר מצוין. עם זאת, אם אינך בטוח כיצד לבצע משימות מסוימות, אתה עלול בסופו של דבר להחמיר את האופניים שלך מאשר כשהתחלת. כדי להימנע מטעויות נפוצות בתחזוקת אופניים, עקוב אחר הטיפים הבאים.

ראשית, וודא כי לאופניים שלך יש את לחץ הצמיגים הנכון. צמיגים גבוהים מדי עלולים לגרום לקפיצות צמיגים ולנסיעה לא נוחה. כמו כן, צמיגים מנופחים יתר על המידה עלולים להפעיל לחץ מופרז על מערכת המתלים של האופניים. צמיגים מנופחים יתר על המידה עלולים לגרום גם לדליפה, שהיא מסוכנת ביותר.

בעת החלפת צמיג, זכור לבדוק תמיד בצמיג חוטי מתכת. אם צמיג רופף, חשוב להחליף אותו מיד. כמו כן, הידוק לא תקין של צמיג האופניים יכול להוביל לדירה. משאבת צמיגי אופניים היא כלי טוב לעבודה זו.

מדוע להשתמש בשירותיו של מקצוען לתיקון אופניים?

מומחה לתיקון אופניים יש הכשרה מתאימה וניסיון להתמודד עם כל דבר, החל התאמת הילוכים כדי להחליף חישורים שבורים. הם יכולים גם להתמודד עם תיקונים מורכבים יותר כגון שיפוץ מלא. מכונאי יכול לזהות בעיות טירון לא יכול לזהות. זה יכול לחסוך לך הרבה זמן וכאב ראש בעת תיקון אופניים תל אביב.

(Visited 8 times, 1 visits today)

Shopping cart

close