שימוש ברשימת לידה

רשימה ללידה יכול לעזור לך לזכור את כל מה שאתה צריך לשהייה בבית חולים. אתה יכול לרשום את מה שאתה צריך עבור עצמך, התינוק שלך ואת השותף שלך. אתה יכול גם לכלול מסמכים חשובים, כגון כרטיס הביטוח שלך, תעודת זהות עם תמונה ופרטי קשר. ייתכן שתרצה גם לקבל רשימה של אנשים שאתה יכול לקרוא לעזרה אם יש לך מצב חירום רפואי.

מהי רשימת לידה?

רשימת לידה היא דרך מצוינת להתכונן לבואו של התינוק החדש שלך. זה יעזור לך לזכור להביא את הפריטים החיוניים, אך לא לארוז יתר על המידה את תיק בית החולים שלך. רשימת הבדיקה הזו, שפותחה על ידי באמפ, היא מקום נהדר להתחיל בו. ייתכן שתרצה להוסיף עוד כמה פריטים לרשימה, אך היסודות צריכים להיות מוקד התיק שלך.

מגבונים לתינוקות הם חובה מוחלטת. למרות שבית החולים עשוי לספק את אלה, עדיין מומלץ להביא כמה תוספות. מגבונים נהדרים לניקוי התינוק שלך, כמו גם להסרת איפור. קרם פריחה מחיתולים הוא גם פריט חיוני.

הקפד לארוז את תיק בית החולים שלך הרבה לפני תאריך היעד שלך. עדיף לבדוק שוב את הרשימה שלך עם בן זוג. שמור את התיק שלך ליד הדלת כדי שתוכל לגשת אליו בקלות. רשימת לידה היא גם דרך מצוינת לוודא שאתה לא שוכח שום דבר חשוב, כגון רשימת תרופות מרשם שלך.

מלבד הצרכים הרגילים, שקיות החולים צריך לכלול בגדים של התינוק ואת התלבושת הביתה מגיע. מומלץ גם להביא סט כובע וחתלה. מומלץ גם להביא תעודת זהות או כרטיס ביטוח. בנוסף אלה יסודות, אתה צריך לכלול רשימה של אנשי קשר במקרה הצורך.

מדוע רשימת לידה חשובה?

רשימת לידה היא דרך נהדרת לוודא שלא תשכח דבר. רשימה זו תעזור לך להתכונן לעבודה ומסירה. אם אתה מצפה, תזדקק למגוון פריטים גם לך וגם לתינוקך. אם אתם מתכננים למסור בבית חולים, תרצו לשקול את עיתוי הלידה שלכם וכיצד להגיע לבית החולים וממנו. קיום רשימת ביקורת יגרום לתהליך לעבור בצורה חלקה יותר.

בעוד שבית החולים עשוי לספק חיתולים ליילוד שלך, סביר להניח שתרצה לקבל אספקה משלך. חיתולים הם נוחות רבה עבורך ועבור תינוקך, ואתה יכול גם להשתמש במגבונים להסרת איפור או בלגן אחר. חיוני נוסף לתינוקך הוא קרם פריחה מחיתולים.

אם הלידה שלך הייתה לידה בנרתיק, סביר להניח שתבלה יומיים – שלושה בבית החולים. לעומת זאת, אמהות שעברו ניתוח קיסרי יהיו בבית החולים במשך שלושה או ארבעה ימים. בנוסף לחיוניים שלך, תצטרך להביא כמה פריטים שיעזרו לך להתאושש מהר יותר.

אתה גם צריך לארוז תלבושת הביתה מגיע עבור התינוק שלך. כובע תואם וסט החתלה הם גם אופציונליים. אתה צריך את תיק בית החולים שלך ליד דלת הכניסה או ברכב, בהתאם להעדפתך. לחלופין, אתה יכול לקחת מונית לבית החולים.

איך מכינים רשימת לידה?

שימוש ברשימת לידה יכול לעזור להקל על האריזה לחוויית בית החולים. זה יכול לעזור לך לתכנן מה חיוני ומה לא נחוץ ולהבטיח שיש לך את הפריטים המנחמים ביותר. הפריטים ברשימה כוללים כל דבר, החל מפריטי היגיינה אישית וכלה בבגדים שתוכלו ללבוש ברגע שתחזרו הביתה לאחר הלידה. עליכם לזכור גם לארוז כמה פריטי יוקרה כמו המוזיקה האהובה עליכם ופלייליסט שתוכלו להאזין לו בזמן שאתם בבית החולים. זה יכול להשאיר אותך מוסחת ורגועה בחדר הלידה.

פריט נוסף ברשימת הבדיקה צריך להיות מוצרי טיפוח לשיער. כמה שמלות בית חולים יכולות להקשות על הרחקת השיער מהפנים, כך ששמפו יבש יעזור. אתה יכול גם לארוז כותונת לילה או חלוק כותנה כך שיהיה לך יותר נוח במהלך הלידה. זה גם רעיון טוב להביא כמה זוגות של תחתונים. לחלופין, תוכלו לרכוש גם תחתונים חד פעמיים.

לאחר שתגיע לשליש השלישי, תוכל להתחיל לארוז את תיק בית החולים. ודא כי הכל מאורגן מחושב היטב, אז אתה לא שוכח שום דבר. אתה יכול גם להשתמש ברשימת הבדיקה כדי לעזור לך לזכור מה הכי חשוב.

(Visited 6 times, 1 visits today)

Shopping cart

close