אביזרי אופנוע

המגמה האחרונה בענף אביזרי האופנועים היא קידום טכנולוגיית Head-Up (HUD) בקסדות. תצוגות ראש מספקות מידע הניתן להתאמה אישית על הכביש ומיועדים לשימוש בכל התנאים, כולל גשם. הם הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב רוכבות, ומועצת תעשיית האופנועים האמריקאית מעריכה כי אחת מכל חמישה רוכבי אופנועים בארצות הברית היא נשים.

מהם אביזרי האופנוע?

אביזרי אופנוע יכולים לשפר את הבטיחות, הביצועים והנוחות של אופנוע. החל מסכרי ציד לטריילרים, אתה יכול לבחור לשפר את הפונקציונליות של האופנוע שלך עם אביזרים שונים. תוספות אלה יהפכו את האופנוע שלכם לבטוח יותר, נוח יותר ונוח יותר לשימוש. אביזרים אלה נועדו להוסיף פונקציונליות לאופנוע שלך מבלי להוסיף משקל נוסף או בתפזורת.

אביזרי אופנוע מגיעים במאות זנים. הם יכולים לנוע בין מצבי ביצועים לחלקי לבוש. ואם אתה טינקר אמיתי, תגלה שיש עוד יותר אביזרים ממה שאתה יכול לדמיין. עם זאת, אינך צריך להקדיש שעות בחקר כל אביזר לפני שאתה קונה אותו. פשוט קח רגע ללמוד יותר על כל אחד מהם ואיך זה יכול להועיל לאופנוע שלך.

שריון גוף אופנוע הוא אביזר בטיחות המסייע לספיגת אנרגיה במהלך התרסקות. וודא שאתה לובש ציוד מגן שמתאים היטב מבלי להגביל את התנועה. מגנים אחוריים הם אפשרות נהדרת להגנה על גבך, אך עליך לבחור אחד שיגן עליך מפני שחיקה. אתה יכול אפילו להחזיר מגנים שמתאימים בנפרד מהז'קט שלך.

שכבות בסיס אופנוע מעוצבות עם טקסטיל בדירוג CE כדי להגן עליך מפני פציעות בזמן הרכיבה. מגפי אופנוע עור מעניקים לך מראה מחוספס תוך שהם עדיין מספקים הגנה מפני האלמנטים. הם כוללים גם תכונות נגד חילול ומספקים תמיכה מצוינת ברגל. כפפות אופנוע הן אביזר בטיחותי נוסף. כפפות אופנוע עור יכולות להתחמם, אך כפפות טקסטיל נוטות להישאר קרירות יותר.

מהם אביזרי האופנוע החיוניים ביותר

כשאתה רוכב על האופנוע שלך, עליך להשקיע בקסדת אופנוע איכותית. אלה יכולים להיות ההבדל בין חיים למוות אם אתה נכנס לתאונה. באופן דומה, זוג מגפי אופנועים טובים יכולים להגן על כפות הרגליים. יתכן שתזדקק גם להילוך אופנוע כמו ז'קט עור, כפפות ומשקפי שמש. כל הפריטים הללו חשובים לבטיחותך ולנוחותך בעת רכיבה על האופנוע שלך.

ערכה מרובת כלים היא אביזר חיוני נוסף לבעלותו. אלה יכולים לחסוך לך זמן אם אתה חווה פירוט וצריך לתקן אותו במהירות. בין אם אתם מנסים להדק מראה רופפת או להתאים את המתלה, ערכת רב-כלי יכולה לעזור. ערכות אלה גם לא יקרות וניתן להחליף אותן בקלות אם תאבד אותן.

אביזר נוסף לאופנוע שהוא חובה מוחלט הוא הר טלפון סלולרי. לא רק שזה יספק מקום נוח לאחסון הטלפון שלך, הוא בטוח יותר ובטוח יותר מאשר לתלות אותו בכיס ז'קט. בדרך כלל עלינו להסיר את הכפפות שלנו כדי להגיע לטלפונים שלנו, אך הר טלפוני מאפשר לנו לשמור על הטלפונים שלנו קרוב מבלי שנצטרך להסיר אותם.

הדרך הטובה ביותר להגן על גופך מפני הקור היא על ידי חבישת קסדת אופנוע איכותית. קסדה עם פנים מלאה תחמם את גופכם, ואילו קסדה 3/4 תגן על צווארכם. ז'קט אופנוע צריך להיות קרוב ועמיד. כפפות אופנוע ומגני צוואר יכולים לעזור להגן על הצוואר והפנים שלך.

כיצד לבחור בחנות אביזרי אופנוע?

אביזרי אופנוע חיוניים לבטיחות ונוחות. קסדה וכפפות חובה בעת רכיבה על אופנוע, ואביזרים אחרים יכולים לשפר את חווית הרוכב. בנוסף, חלק מהאביזרים נועדו לשפר את הביצועים של אופניים. תוכלו למצוא סוגים שונים של קסדות, כפפות וציוד אחר בחנויות אביזרי אופנועים שונים.

אביזרי אופנוע זמינים במגוון רחב של מחירים ואיכות. מרבית חלקי האופנוע יימשכו עד עשר שנים, אך יתכן שתצטרך להחליף אותם מדי פעם. לדוגמה, יש להחליף רפידות בלם באופן קבוע. חלקים אחרים, כמו מיכל הדלק, עשויים גם לשדרג או להחליף אותם.

מלבד מכירת אביזרים, לחנויות אופנועים רבות יש רכזות חברתיות בהן הלקוחות יכולים להתכנס. אנשים אוהבים להסתובב בחנויות שמסבירות פנים ונוחות. חלק מהחנויות מציעות הנחות למועדוני אופנועים מקומיים כדי לעודד עסקים חוזרים. בחנות אביזרי אופנועים טובים יש גם אתר שיום למשוך לקוחות פוטנציאליים. עליהם לעדכן את האתר עם מוצרים ושירותים חדשים כך שהלקוחות יוכלו לקבל את העדכונים האחרונים.

(Visited 6 times, 1 visits today)

Shopping cart

close