מה הופך את EVOKE אופניים למיוחדים?

אחד הדברים המרשימים ביותר באופניים הוא קשיחותו. המסגרות של האופנוע הזה אינן סיבי פחמן, אבל יש לו פרופיל גדול כלפי מטה ו- 44 מ "מ ראש. השילוב הזה הופך את EVOKE לקשה מאוד. זה אומר שהיא מעבירה קלט לתנועה קדימה ללא כל גמישות. המסגרת גם עוזרת לך לנווט את האופניים ישירות. הגמישות שלו מעניקה לאופניים עמדה נייטרלית, כך שאפשר להפוך לתורות בביטחון.

EVOKE ידועים כאופני סיבולת. חשבתי שזו נסיעה נוחה וקבועה. היציבות המרגיעה והטיפול הנינוח הופכים אותו לאופניים חברתיים. רכבתי על זה עם חברים, ואני יכול לדבר איתם בזמן שאני מוכר. אני לא מוצא את הנסיעה לא נוחה או מביכה. הנוחות של הרוכב מעולה. האופנוע הוא גם בחירה מצוינת לרכיבה ברחבי העיר, כפי שהוא נוח מספיק כדי לדבר על.

הEVOKE משווק כאופני סיבולת יוקרתיים, אך עדיין היה קל לטפל בו בשטח שטוח ומתגלגל. המבנה הקל שלו והיציבות המרגיעה שלו הופכים אותו לבחירה נהדרת לרכיבה חברותית. הנסיעה היציבה שלה הפכה אותה לבחירה מצוינת לרכיבה קבוצתית. האופניים גם נוחים מספיק כדי לנהל שיחה. זה סוג האופניים שתרצה לרכב עם חברים.

evoke אופניים הם אופניים מעוגלים היטב. זה מהיר מספיק עבור משטחים שטוחים ומתגלגלים, אבל יש גם איזון נחמד בין חברה ויעילות. אהבתי לנסוע בה בנתיב עם רוכבים אחרים, וגם כאשר השיחה שלי נקטעה בגלל פקק תנועה או ראות לקויה. אני שמח שהלכתי על האופנוע הזה. אתה לא תצטער על זה.

EVOKE אופניים הם אופני סיבולת. הנסיעה החלקה שלו הופכת אותו לאופניים נוחים לאנשים מכל כישורים. לעיצוב שלו יש גם יציבות מרגיעה שהופכת אותו לבחירה טובה לרכיבה חברותית. אופניים יציבים מספיק כדי לנהל שיחה הם אופניים נהדרים. זו דרך נהדרת גם לעקוף את העיר. למעשה, אתה תדבר תוך כדי רכיבה!

מידע נוסף על EVOKE אופניים:

EVOKE אופניים היא אופני סיבולת מהירים. משקלו הוא רק 9 ק "ג, כך שנוכחותו מורגשת במדרונות תלולים. בנוסף למשקל הקל שלה, ה-EVOKE הוא שותף מצוין לחברתיות. הנסיעה החלקה שלו תגרום לך לרצות לשוחח עם רוכבי אופניים אחרים. הוא גם קל לניווט, והוא אופנוע נהדר לסיבוב הופעות. אז, אתה בהחלט צריך לקבל אחד.

EVOKE אופניים הינו רגוע והוא מהיר בשטח מתגלגל. משקלו של ה-EVOKE יכול להיות קצת מסיח את הדעת בשטח שטוח, כך שזה לא אופניים טובים לנסיעות ארוכות. קל להגיע ולאחוז בכידון. יש לו גובה מושב גבוה, מה שהופך אותו לוויה גדולה לקבוצה של רוכבי אופניים.

EVOKE אופניים הם אופני סיבולת מהירים ותואר כאופנוע חברתי מאוד. זה אופניים חברותיים, עם תחושה מרגיעה. הטיפול החברותי והנינוח שלה הופכים אותה לשותפה נהדרת לרוכבי אופניים מזדמנים. זה אופניים נהדרים לקחת איתך להליכה ארוכה. הרוכב יוכל ליהנות מהנוף בזמן שהוא נהנה מהמהירות.

ה-EVOKE הוא אופני סיבולת מהירים שניתן לדחוף חזק, אבל זה גם אופניים יעילים. זה קל לרכב על משטח שטוח, אבל זה איטי על גרדיאנטים תלולים. זה אופניים חברותיים. הטיפול הנינוח והיציבות המרגיעה שלה הופכים אותה לחברה מושלמת לרוכבי אופני כביש. זה גם אופניים נוחים.

הגיאומטריה של EVOKE מקלה על השימוש. מפרקי הנגיחה הכפולים מקלים על התאמת הכידון והגבעול, והאוכף רחב ושטוח. מסגרת הטיטניום היא האפשרות הטובה ביותר עבור מי שרוצים אופניים קלים, מהירים ואמינים. אם אתם מחפשים אופניים עם הרבה תכונות, האניגמה יכולה להיות בחירה נהדרת.

(Visited 8 times, 1 visits today)

Shopping cart

close