מה מיוחד בציורי שמן? ‏

ציורי השמן העתיקים ביותר נמצאו במערות הבמייניות הבודהיסטיות באפגניסטן. אמנות זו התפתחה במשך מאות שנים, אך נוסחת הליבה נשארה זהה. ציורים בסגנון זה משתמשים בצבעי שמן ובטכניקות שונות כדי להשיג תוצאה יפה. טכניקות אלה כוללות פרימר, דבק עור ארנב, ועופרת לבנה. שימוש בחומרים האלה יכול לגרום לציור שמן להתעורר לחיים. ישנם סוגים רבים של ציורי שמן, שלכל אחד מהם יתרונות משלו.

מברשות צבע הן האמצעי הנפוץ ביותר ליישום צבע שמן על בד. עם זאת, ניתן להשתמש גם בסכינים. מכחולים המשמשים ליישום צבעי שמן הם בדרך כלל יבשים. הם גם מנוקים עם נייר רקמה לפני שהם מציירים כדי להסיר שאריות שומניות. מטהר טוב חיוני בעבודה עם צבעי שמן, משום שהוא יכול להפחית את הסבירות לכאבי ראש והשפעות לא נעימות אחרות. ברגע שהצבע יבש, הגיע הזמן להחיל לכה או שכבת הגנה.

סוגים שונים של זיגוג יוצרים אפקטים שונים. ניתן להשתמש בזגוגיות כדי להטביע תמונה ולהוסיף הצללה עדינה. מאסטרס הזקן צייר תחתונים ואז בנה שכבות דקות של צבע למעלה. טכניקה זו אפשרה להם להגיע לגווני בשר מתוחכמים. זה גם גרם לפיצוח כי השכבות העליונות של זגוגיות שמן התייבשו לפני השכבות התחתונות. מסיבה זו, השמנים בדרך כלל יקרים יותר מצבעים מבוססי מים. היתרונות של ציור שמן כוללים עמידותם, וקלות טיפול.

לכה היא שכבת הגנה המיושמת על פני השטח של ציור שמן לאחר שהושלמה. לכה ניתן להסיר בבטחה עם אלכוהול איזופרופיל. לכה עוזרת לשמר את שלמות ציור השמן על ידי שחזור הברק שלו. הוא גם יכול לעזור לנקות את הציור או לשמר את יופיו הטבעי. אולם יש אמנים בני זמננו שאינם בוחרים ללקט את יצירותיהם. הם משתמשים בטכניקות שונות כדי להשיג את האפקט הרצוי.

מקורות ציור השמן מתוארכים לתקופות קדומות. האדם הקדום ערבב שומני חיות וארץ עם כתם ויישם את צבע השמן שנוצר על קירות המערות. רק במאה ה-15 נעשה שימוש נרחב בצבעי שמן כאמצעי ציור. לפני המאה ה-15, האמנים הסתמכו בעבר על שימוש בביצה טמפרה, שהייתה איטית ומשעממת. צבעי שמן הציעו רמה חסרת תקדים של צבע וזוהר.

ההיסטוריה של ציורי השמן כוללת יצירה של כיתות שמן ושימוש בבדים. טכניקות אלו מושרשות גם בעיסוק באמנויות חזותיות בתקופת הרנסאנס. כשכיתות שמן היו פופולריות מאוד בתקופה זו, אמנים החלו להשתמש בשמנים על בד. אמני רנסאנס מפורסמים רבים השתתפו בתקופה זו, ויצירותיהם השפיעו רבות על ציורים מודרניים. תקופת הרנסאנס הייתה תקופה של אמנות גדולה, והעיסוק בציור ובחקר האמנות גדל באופן אקספוננציאלי.

מוזיאונים מציגים ציורי שמן בתנאים מיוחדים המשמרים אותם במשך שנים. תנאים אלה עוזרים לשמר ציורי שמן, אבל רוב האספנים לא יכולים לשחזר מיקרו אקלים כזה. לפני שאוספים ציור שמן, האספנים צריכים לוודא שהוא יבש, מה שלוקח בערך שישה חודשים עד שנה. עדיף גם לכסות ציור שמן כדי למנוע הצטברות אבק ולחות. יתר על כן, טיפול נכון מונע מחרקים ובעלי חיים לפגוע בו. בנוסף, צבע שמן של ציור שמן יכול להימשך מעשר עד חמישים שנה אם מטפלים בו כראוי.

היופי של צבעי נפט טמון בקביעות שלה. שמנים הם המדיום המועדף על אמנים במשך מאות שנים. הם ממושכים ומושכים מבחינה אסתטית, ויכולים ליצור כל נושא שירצו. צבעי נפט הם גם יותר זולים ממדיומים אחרים והם הבחירה הראשונה של רוב האמנים המקצועיים. עם זאת, ייתכן שהמתחילים חוששים מזמנם היבש של השמנים. החדשות הטובות הן שקל מאוד להשתמש בצבעי שמן ברגע שלומדים לערבב אותם. לצבעי הנפט של מייקל הרדינג יש עקביות בחמאה והם מכילים פיגמנטציה באיכות גבוהה.

ציור אופייני של שמן יכול להיות בכל מקום מ-20 ס "מ עד 40 ס" מ על 20 ס "מ. גודלו של ציור שמן תלוי לחלוטין בהעדפתו של האמן. הוא יכול לנוע מ-8 אינץ 'על 10 אינץ' מרובע ליצירת מופת 48 על 72 אינץ '. הבחירה היא בסופו של דבר תלוי בך, אבל ייתכן שתרצה להתחיל עם ציור שמן אם אתה רק מתחיל.

פרטים נוספים: https://popeyit.com/product-category/oil-painting/

(Visited 10 times, 1 visits today)

Shopping cart

close