טיפים לבחירת מתנת יום נישואין

אם אתה עדיין מחפש מתנה יום נישואין מושלם עבור בן הזוג שלך, הנה כמה רעיונות. בחר מבין הקלאסיקות או בחר במשהו קצת יותר מודרני. הנייר מציג התחלה חדשה, והוא יכול להיות גם מעשי וגם סנטימנטלי. לדוגמה, זוג פנקסים מונוגרמים או אביזר משרדי היי-טק יכולים להיות בחירה נחמדה. לקבלת מתנה מסורתית יותר, שקול תכשיט או חפתים. לחלופין, אתה יכול ללכת על מראה או אגרטל בהתאמה אישית. בגדים ותחרה הם קלאסיקות נצחיות שיכולות לסמל מערכת יחסים ארוכת טווח.

אם לאשתך יש שן מתוקה, תוכל לשקול לתת לה מתנה מיוחדת המבוססת על הנושא או התחביב האהוב עליה. אתה יכול גם מתנה בקבוק יין או שמפניה, או כרטיס מתנה לבית הקפה האהוב עליה. רעיון מתנה נוסף יהיה מכונת נספרסו. ניתן להשתמש במכונה זו להכנת שתייה חמה בזמן שאתה בעבודה. רעיון מתנה נוסף הוא משהו שאשתך רוצה, כמו מכשיר מטבח חדש או מפה של שמי הלילה.

אם אשתך חובבת עור, אתה יכול לבחור צמיד עור או תיק יד העשוי מהחומר. בעוד עור מסמל עמידות ואריכות ימים, אתה יכול לתת מתנה המשקפת ערכים אלה. תיקי עור וצמידי עור חרוטים בהתאמה אישית הם גם אפשרויות נהדרות. לחלופין, אם אתה בתקציב, שקול זוג פיג ' מות משי. הם יהיו בטוחים לאהוב את יוקרה ואלגנטיות של היצירה.

שמי לילה מותאמים אישית יכולים להיות גם מתנת יום נישואין מתחשבת. זה משחזר את השמים המכוכבים מעל הראש במהלך ליל הכלולות של בני הזוג. ניתן להתאים אישית שמי לילה בהתאמה אישית עם תאריך החתונה והמיקום של בני הזוג. מתנה יפה וייחודית עבור בן הזוג שלך יגרום לה להרגיש מיוחד. אם אינך בטוח מה להשיג את בן / בת הזוג שלך ליום השנה שלהם, אתה יכול למצוא משהו רומנטי שהיא תוקיר לשנים הבאות.

אם השותף שלך חוגג יום השנה ה -17, רהיט מסוגנן יעשה מתנה מתחשב. מושב אהבה, למשל, הוא המתנה המושלמת לאישה, בעוד שידה ושולחן מגניבים יתאימו לגבר. רעיונות אחרים כוללים ריהוט גן ושולחנות חדר אוכל. אם בן / בת הזוג שלך נהנה מסרטי אימה, שקול לקנות בובת חרסינה מצמררת לבן / בת הזוג שלך. זה בטוח יגרום לה לחייך!

מתנת יום נישואין ייחודית יכולה להיות עטיפת אלבום אקרילית בהתאמה אישית, הכוללת תצלום של בן / בת הזוג או שיר לבחירתך. עטיפות אלבומים מותאמות אישית יכולות לכלול גם את ראשי התיבות שלך או הודעה מכל הלב. את אקריליק מכסה יכול גם להתבצע כדי להתאים לכל יד גודל. ג ' ייד הוא תחליף מודרני פופולרי לאלמוגים, וזה טוב יותר לסביבה. אולי אפילו תרצה לשקול עטיפת אלבום בעבודת יד כמתנה לבן / בת הזוג שלך.

התאם את המתנה למה שהשותף שלך אוהב:

בין אם אתם מחפשים מתנה יום נישואין רומנטי עבור בן הזוג שלך או מתנה מעשית לחגוג את יום השנה שלך, יש מתנה שם בחוץ עבור כל זוג! השותף שלך יאהב את זה כאשר אתה זוכר את התאריך של יום החתונה שלהם עם מתנה מתחשבת. ישנם רעיונות למתנה יום נישואין רבים לבחירה, אז לבחור את הטוב ביותר עבור מישהו מיוחד שלך. אם אתם מחפשים מתנה ייחודית יותר, תוכלו אפילו להתאים אישית את הפריט כך שיהיה מיוחד עוד יותר.

ספירים הם גם מתנת יום נישואין מקסימה, מכיוון שהם מסמלים את יום הנישואין ה -45. טבעת האירוסין המפורסמת של הדוכסית מקיימברידג ' היא ספיר ענק. ספירים נקשרו זה מכבר לאהבה והם בחירה נפלאה ליום הנישואין ה -45. למתנת יום השנה הטובה ביותר, בחר תכשיטים, בושם או משהו אחר המייצג אהבה מתמשכת. אתה יכול למצוא הרבה רעיונות מתנה גדולה עבור השותף שלך באמצעות הקישורים הבאים.

(Visited 10 times, 1 visits today)

Shopping cart

close