קיאק מתנפח: איזה קיאק מתנפח הוא הטוב ביותר? ‏

קיאק מתנפח יכול להיות דרך נהדרת לצאת על המים מבלי לבזבז הרבה כסף. הם באים בטווחי מחירים שונים, מקלים למצוא קיאק שמתאים לתקציב שלך. קיאק מתנפח הוא אופציה נהדרת לאלה שמעולם לא חתרו לפני כן. קיאקים מתנפחים יכולים להיות מועברים בקלות והם קלים משקל. הם יכולים להיות מובאים איתך לטיולים או לבתים של החברים שלך לסוף השבוע. הם גם חוסכים מקום כשעוברים לדירה חדשה או לבית.

קיאקים מתנפחים עשויים משני חומרים עיקריים: PVC (פוליווינילכלוריד) או Hypalon. PVC הוא האפשרות הזולה ביותר, אבל הוא פחות עמיד מגומי חנקן-סינתטי. החיסרון העיקרי של PVC הוא התנגדות השפשוף שלה והתנגדות UV. היפלון הוא האופציה לטווח הבינוני, והוא עמיד יותר לאולטרה סגול ושפשוף. ניטרילון, אופציה ידידותית לסביבה ל-PVC, עמידה יותר בפני שפשוף והיא ידידותית יותר לסביבה. החומר האחרון בשימוש בקיאקים מתנפחים נקרא ”היפלון”. החומר הזה עשוי מגומי טבעי וגומי סינתטי.

קיאקים מתנפחים עשויים מ-PVC או ויניל. הראשונה זולה יותר ולרוב מלוכדת בבד ניילון. עם זאת, PVC רגיש לנזק לשמש. אז אם אתם קונים קיאק מתנפח לחופשה הבאה שלכם, חפשו אחד שעשוי מ-PVC. קל יותר לתקן את זה מאשר קיאק ויניל. זה גם קל יותר ונייד יותר מקיאק ויניל.

ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור קיאקים מתנפחים. החומר הנפוץ ביותר הוא פוליוויניל כלוריד. זה גם הכי זול. עבור התנגדות נוספת לדמעות, זה קשור לניילון. עם זאת, PVC יכול להתפרק כאשר נחשף לאור השמש. אז, עדיף לקבל קיאק מתנפח עשוי מחומר אחר. זה ידידותי לסביבה, אבל זה עדיין פחות עמיד מאשר קיאק שווה ערך. מודל מבוסס חנקן הוא אופציה אם אתה מחפש חלופה קלה יותר.

ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור קיאק מתנפח. קיאקים מתנפחים עשויים מ ”היפלון” או מ-PVC. שני החומרים מציעים יתרונות שונים למשתמשי קיאק. לשעבר קל יותר להסיט ולהעביר ויש לו יותר כוח משיכה מאשר PVC. למרות שהוא פחות יקר, האחרון אינו ידידותי לסביבה כמו קליפה קשה. זה יותר מעשי כי זה קל יותר וזול יותר.

החומרים המשמשים ליצירת קיאק מתנפח יכולים להשתנות מאוד. הנפוץ ביותר הוא פוליוויניל כלוריד, שהוא הכי פחות יקר. אבל, קיאק PVC הזול יותר יכול להיות אפשרות טובה אם אתה מחפש לנסוע הרבה. יש עוד כמה חומרים זמינים. קיאק מתנפח יכול להיות דרך מצוינת לעלות על המים, תלוי בצרכים שלך. זה יכול לשמש כסירה, או כצעצוע פנאי.

החומר הוא חשוב. ישנם חומרים רבים זמינים. הזול ביותר עשוי מ-PVC, ידידותי לסביבה וזול. אבל חשוב לזכור ש-PVC לא מגן על הקיאק מקרני האולטרה-סגול. קיאק מתנפח צריך להיות עמיד בפני אולטרה-סגול. אתה רוצה לשקול את זה כאשר רכישת קיאק מתנפח. זה גם יהיה עמיד מספיק כדי לעמוד במזג האוויר. זה גם יהיה קל לתחזק.

ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור קיאקים מתנפחים. בדרך כלל, פוליאתילן מעוצב רוטו הוא הזול ביותר. זהו סוג הפלסטיק הזול ביותר, והוא בדרך כלל מחובר לניילון. השכבה החיצונית שלו עשויה מגומי עמיד או PVC. קיאקים מתנפחים הם בדרך כלל עמידים יותר מקיאקים קשיחים. הם עמידים, אבל לא קלים. כאשר בוחרים קיאק מתנפח, להיות זהיר.

קיאקים מתנפחים עובדים הכי טוב למתחילים. עם זאת, עליך לשקול עבור מה תשתמש בו. ברור שתצטרך מידה שמתאימה לשני אנשים. למרות הגמישות הגוברת, קיאקים מתנפחים איטיים יותר מקיאקים נוקשים, אז תצטרכו לבחור מודל גדול מספיק לצרכים שלכם. מתנפחים הם אופציה נהדרת לאנשים שלא יודעים איך קיאק.

(Visited 9 times, 1 visits today)

Shopping cart

close