קניית קימונו קצר

אם אתה שוקל לקנות קימונו קצר, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. ראשית, מה עושה קימונו קצר כל כך מדהים? שנית, איך אתה בוחר את האדם הנכון עבורך? שאלות אלו יעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת ולמצוא את הקימונו הקצר המושלם לסגנון האישי שלכם.

מה לדעת על קימונו קצר?

קימונו קצר הוא סוג של קימונו. השם נובע מהמילה היפנית ל"ביקור". זהו בגד פשוט עם גוף בצבע רגיל ודפוס על השרוולים והחיק התחתון. הורים קונים לעתים קרובות הומונגי לבנותיהם ללבוש כשהם הולכים לחתונה של חבר או משתתפים בפגישת סידור פרחים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של קימונו – צ 'ו-פוריסודה, צוקסאז' ופוריסודה.

הקימונו הקצר עשוי מבדים שונים, החל משי ועד סריגה. הם יכולים להיות רופפים או טופס הולם. החומר המשמש ליצירת הבגד יקבע כיצד הוא יתאים לגוף. הקימונו הקצר הוא יצירה אלגנטית ורב-תכליתית שניתן ללבוש כמעט עם כל דבר.

קימונו קצר עשויים בדרך כלל משי, והם עשויים להיות שכבת בטנה שקר. באופן כללי, קורוטומסוד הם שלושה עד חמישה פסגות. ככל שיותר פסגות, כך הדרגה גבוהה יותר. עם זאת, סגנון זה של קימונו אסור בחצר המלוכה. קימונו אלה עשויים באופן מסורתי משי שחור כמו צבע זה מסמל אבל.

ניתן להכין יוקאטה מבדים שונים, כולל כותנה, פוליאסטר או משי. החלק העליון עשוי משי, ואת בטנה הוא בדרך כלל כותנה או משי חיקוי. בנוסף, סוגים מסוימים של בד נלבשים רק בעונות מסוימות, וחלקם אפילו לא נלבשים בחודשי הקיץ.

איך לבחור קימונו קצר עבור עצמך?

קימונו הם מצרך מלתחה רב תכליתי, וניתן ללבוש אותם למגוון מראה ומצבי רוח. בין אם אתה לבוש לאירוע רשמי או לבוש למטה ליום מזדמנים החוצה, קימונו הם דרך מבריקה להביע את עצמך. עם זאת, יש לזכור כמה דברים בבחירת הקימונו החדש שלך. ראשית, וודא שאתה מבין באיזה אורך אתה רוצה שהקימונו שלך יהיה. באופן אידיאלי, קימונו צריך ליפול על המותניים שלך, עם תחוב מלפנים.

אורך השרוול הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קימונו. אורך השרוול שלך צריך להיות לפחות פי שלושה מאורך הזרוע שלך. חשוב לוודא שאתה מוצא אחד שמתאים בצורה מושלמת, מכיוון שאתה לא רוצה להיות קצר מדי או ארוך מדי. על מנת לבחור קימונו באורך הנכון עבורך, וודא שאתה מודד את היקף הזרוע שלך (מהפינה השמאלית לפינה הימנית).

אורך הקימונו שלך אמור להחמיא לדמות שלך. אם יש לך מותניים ארוכים, בחר בקימונו קצר יותר, מכיוון שזה ידגיש את המותניים שלך. אם יש לך דמות שעון חול, אתה יכול ללבוש קימונו קצר עם חצאית גבוהה המותניים.

מה עושה קימונו קצר כל כך יפה?

הקימונו היפני כבר מזמן מועדף על חובבי האופנה. זוהי צורה מסורתית של בגדים יפניים, משוחק על ידי נשים עבור פנאי ללבוש היומיום. זהו גם סמל לאומי והשפיע על מעצבי אופנה ברחבי העולם. הקימונו הוא לא רק בגד יפהפה, אלא גם אייקון תרבותי הייחודי ליפן.

במקור משוחק על ידי גברים ונשים כאחד, הקימונו הפך לסמל של נשיות במאה ה -19, כאשר מערכת המדינה הלאום של הממשלה סחף את העולם. זה היה צפוי כי נשים לשמור על הלבוש המסורתי להדוף את ההשפעה המערבית. המצאת הקימונו הייתה חלק ממהלך להגנה על התרבות היפנית מפני השפעות חיצוניות.

הקימונו נצבע באופן מסורתי בטכניקת איקאט. התהליך כלל צביעה של חוטי הערב והעיוות של הקימונו בדוגמת סטנסיל. קימונו וכתוצאה מכך יש צבע עשיר מגוון דפוס. למעשה, התבנית המשמשת בסוג זה של קימונו מסורתית יותר מזו המשמשת בקימונו בסגנון מערבי.

קימונו הם גם מאוד תכליתי. לקימונו שימושים רבים, ואנשים רבים לובשים אותם בנסיבות שונות. במאה ה -18, הקימונו נלבש על ידי נשות החברה. עם זאת, הוא שימש רק באירועים מיוחדים ובסופו של דבר הוצא מהלבוש היומיומי. במהלך תקופה זו, הפופולריות של הקימונו החלה לרדת. הפופולריות של בגדים בסגנון מערבי הובילה לירידה בשימוש בקימונו בחיי היומיום. עם זאת, עדיין יש לה מקום בתרבות היפנית.

(Visited 22 times, 1 visits today)

Shopping cart

close