רמקולים של אנקר – הבחירות המובילות לרמקולים תקציביים

רמקולים מייצרים צליל על ידי רטט האוויר, השונה מאוזניות. אות מגבר מוזן לשני המסופים בגב הרמקול. החוט מחובר לסליל שנע קדימה ואחורה בתוך השדה המגנטי על פי חוק פאראדיי. הסליל מחובר לרמקול בצורת חרוט, המוחזק במקומו על ידי מתלה אטום. החרוט יוצר גלי לחץ באטמוספירה המשתקפים בחזרה על ידי חרוט הרמקול.

האם רמקולים של אנקר שווים את זה?

אם אתם מחפשים רמקול תקציב שיכול לספק צליל מעולה, אנקר עשוי להיות הבחירה הנכונה. דגמי הסאונדקור של אנקר הם סבירים ועמידים. אמנם לא הדובר הטוב ביותר בטווח אנקר, הם מציגים את היכולות של הרמקולים התקציב. ישנן אפשרויות רבות זמינות עבור רמקולים התקציב. הנה מבחר העליון שלנו להיות רמקולים התקציב. וכמו תמיד, זכור כי הדגשנו נקודות מחיר תקציביות בעת דירוג הרמקול הזה.

רייב הסאונדקור הוא אופציה נהדרת למי שמעדיף מוזיקה כבדה בס. תגובת הבס שלו ברורה ועמוקה מבלי להפוך לבוצית. הרמקול יכול להגיע לנפח מרבי ללא עיוות. את מתכוונן משוואה הגדרות לאפשר לך לארכב את בס על פי הצרכים שלך. המחיר המשתלם של סאונדקור רווה הופך אותו לרמקול אטרקטיבי. עם זאת, כדאי לבדוק את רמקול סאונדקור 3 כדי לקבוע אילו תכונות חיוניות להאזנה למוזיקה שלך.

למרות שלאנקר סאונדקור השני אין עיצוב בולט להפליא, הוא פשוט ולא צנוע. זה מודד 6.5 סנטימטרים באורך על ידי 2.25 סנטימטרים רוחב וכולל רך גומי מצופה גימור על כל הצדדים. כדי למנוע טביעות אצבעות לעלות על הסורג, תזדקק למטלית ניגוב. עם זאת, לרמקול יש חיי סוללה מצוינים, וזה משהו חשוב עבור כל קונה מודע לתקציב.

מדוע כדאי להשתמש ברמקולים של אנקר?

לרמקולים איכותיים של אנקר יש קישוריות בלוטות', וזה יתרון עצום. קישוריות בלוטות ' חיונית לצליל ושמע באיכות גבוהה. זוהי גם דרך נוחה לחבר את הטלפון החכם או הטאבלט. אך ישנם כמה דברים שכדאי לזכור בעת התאמת רמקולי בלוטות'. כדי להימנע מבעיות, ודא שיש לך רמקול טעון במלואו וכבה אותו והפעל אותו שוב למשך דקה. ניתן להשתמש בכבל עזר לחיבור הרמקולים למכשיר שלך אם שום דבר אחר לא עובד.

לרמקולים של אנקר יש גם סוללה מובנית. הסוללה המשולבת של אנקר רמקולים קיבולת של 5200 מיליאמפר / שעה. משמעות הדבר היא כי זה יכול להימשך שעות רבות לפני הצורך לטעון שוב. רמקולי אנקר משתמשים גם בתקן המיקרו-יו-אס-בי לטעינה, מה שמקל עליהם לטעינה תוך כדי תנועה. הם יכולים לשמש עם כל סוגי מטענים כולל אלה ניידים.

אנקר סאונדקור 3 הוא מאוד מלוטש בעיצוב. הוא קומפקטי ומציע איכות צליל מעולה בהשוואה לרמקולים אחרים בנקודת מחיר זו. זה לא חזק או כמו רמקול היפותטי אבל זה מספיק לארוחות ערב ומספק 24 שעות של השמעה רציפה. איכות הצליל של רמקולי אנקר היא יוצאת דופן, והם לא מקריבים איכות בתהליך.

מה הופך את הרמקולים של אנקר למיוחדים כל כך?

הרמקול של אנקר סאונדקור בלוטות ' הוא האופציה המושלמת אם אתה רוצה להאזין למוזיקה מבלי לבזבז הון. זה עולה רק 40 $ ומציע איכות צליל מעט טובה יותר מהמכשיר הנייד שלך. זה חסר כמה תכונות עיקריות שהופכות אותו לעמוד בנפרד. זה חסר בס. אנקר פיתחה יציאת ספירלה-בס בהמתנה לפטנט כדי לפצות. זה מגביר את הצליל על ידי הוספת בס יותר, מה שהופך אותו טוב יותר מאשר רמקול סטנדרטי.

שנית, לא תבחין שאנקר מיתג את הרמקול שלו. הסורג ברמקולים אלה כולל מיתוג אנקר לבן. העיצוב הכללי אינו מושפע ממיתוג זה. זה למעשה משפר את העיצוב הכללי. הוא גם עמיד בפני אבק וטביעות אצבעות. שמור אותם נקיים על ידי ניגובם לעיתים קרובות. אם אתה מודאג מטביעות אצבעות, תוכל לשקול את היחידות הקטנות יותר.

החברה התרחבה לאחרונה לקטגוריות חדשות כמו שמע לרכב, טכנולוגיית בית חכם ושמע. החברה הציגה כעת אוזניות בלוטות', המהווה צעד לקראת תחרות מול חברות כמו הרמן קרדון או בוס. הרחבת החברה לקמעונאות היא תגובה לקשיים בהפעלת מודל עסקי מקוון בלבד. השלב הראשוני של הפיתוח של החברה היה קשה כי זה צריך לדרג גבוה בתוצאות החיפוש ולאסוף המלצות.

(Visited 11 times, 1 visits today)

Shopping cart

close