אתה צריך שיהיה לך אור סולארי לקמפינג לטיול שלך

יש יתרונות רבים לשימוש באור סולארי לקמפינג. למשל, אורות אלה משתמשים באנרגיה טבעית בלבד כדי ליצור אור. הם גם מאוד ארוכי טווח. יש אפילו כמה שיכולים להיטען מחדש על ידי השמש. ישנן אפשרויות רבות כאשר מדובר בבחירת מנורת מחנאות סולארית. אורות מחנאות סולאריים הם קלים ורבים מאוד. יש הרבה מודלים שצריך לבחור מהם, אז חשוב שתבחר את האחד המתאים לך.

לפני שקונים אור סולארי לקמפינג, קחו בחשבון את כמות האנרגיה שהיא צורכת. ככל שאתה משתמש ביותר אנרגיה, יותר כסף אתה מבזבז. אם אתה מתכנן להשתמש באור סולארי לקמפינג רק בשעות היום, מודל דל-לומן הוא הטוב ביותר. ניתן להשתמש בו גם לקריאה או למחנה באתר חשוך. סוללה מובנית היא אפשרות נהדרת אם אתה מחפש משהו נייד. אור זרוע סולארי הדורש רק כמה עדשות מספיק.

עבור תפוקת אור מקסימלית, לחפש אחד שמגיע עם פנס LED באיכות גבוהה. מודל באיכות גבוהה צריך להיות ברמה גבוהה של בהירות להאיר שטחים גדולים. עם זאת, אם אתה רוצה אור דיסקרטי יותר, אז בחר אור סולארי לקמפינג עם דירוג לומן נמוך יותר. תאורה סולארית בעלת רמת לומן גבוהה היא הבחירה המתאימה ביותר לתאורה מסוג זה. סוג זה של אור יספק גם הארה מספקת לקראוון או לאוהל.

לאור סולארי לקמפינג צריך להיות חיישן מובנה שיאפשר לו לטעון כאשר הוא נחשף לאור השמש. עם זאת, זה לא יהיה יעיל אם אתה נתפס בתנאים גשומים. אתה צריך לוודא שלאור המחנאות הסולארית שלך יש נמל טעינה משולב. אתה עדיין יכול להדליק את העששית שלך עם ארכובה ידנית אם נגמרת לך הסוללה.

אור סולארי לקמפינג צריך להיות לא רק קל משקל, אלא גם בעל מאפיינים רבים. הוא אמור להיות מסוגל להתאים את הבהירות שלו מנמוך לגבוה. זה גם צריך להיות נייד, אז זה צריך להיות קל לסחוב. פנס סולארי עם מספר מצבים הוא חייב אם אתה מתכנן לצאת לטיול מחנאות. זה יספק לכם אור בהיר מספיק לקרוא, לצפות בסרטונים ולהשתמש בו בתור פנס.

איזה סוגי אור סולארי לקמפינג יש?

לאור סולארי לקמפינג צריך להיות דוכן ומגוון של מצבים כדי להאיר את הקרוואן או הזרועות שלך אתה יכול להשתמש באור סולארי לקמפינג עם חצובה למחנאות. אתה יכול להשתמש באור המחנאות הסולארי שלך כלפיד להאיר את הנתיב אם אתה לא בטוח איפה למקם אותו. הסוללה יכולה להיות טעונה במהירות באור שמש ישיר כך שאתה יכול בקלות לקחת את זה לטיולים למרחקים ארוכים.

בנוסף לניידות שלו, אור סולארי לקמפינג צריך להיות גם סוללה ויציאת מיקרו USB. אם אין לך סוללה, אתה יכול גם לרכוש אור סולארי לקמפינג שמטען על ידי השמש. זה לא יטען סוללה, אבל זה יטעין את הטלפון שלך ויספק אור למחנה שלך. אתם יכולים לקרוא סקירות על הפנסים הסולאריים הטובים ביותר לשימוש להרפתקאות בחוץ אם אתם לא בטוחים איזה מהם לקנות.

אתה יכול לשמור על המחנה שלך בטוח על ידי שימוש באור סולארי לקמפינג עם סוללה מובנית וסוללה. בעוד שחלק מהפנסים האלה בהירים להפליא, אחרים הרבה יותר נמוכים בעדשות. הבהירות היא ההיבט החשוב ביותר. אור סולארי לקמפינג עם קיבולת לומן נמוכה יהיה עמום מכדי לראות באוהל שלך או קרוואן. זה יכול לשמש לשניהם.

אור סולארי לקמפינג הוא אידיאלי למחנאות ביער ומחנאות אוהלים. יש הרבה אפשרויות. הפנס של חבר הפרלמנט הוא הפופולרי ביותר. ניתן להשתמש בו במצב אור נרות כדי ליצור זוהר חם, ואתה לא צריך לדאוג על הדלקת אש. הפנס של לד הוא קומפקטי, קל משקל וחזק. אור לד טיפוסי מייצר 150 עדשות.

לפרטים נוספים על תאורה סולארית לקמפינג, לחצו: https://www.tambouria-click.com/c/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%97%D7%95%D7%A5-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%AA

(Visited 24 times, 1 visits today)

Shopping cart

close