כל מה שאתה צריך לדעת על כריות הריון

מהי כרית הריון? איפה אני יכול לקבל כרית הריון מומלץ. מאמר זה יענה על כל השאלות הללו ועוד רבים. המשך לקרוא למידע חשוב על כריות הריון. כריות הריון יעזרו לך לישון טוב יותר בלילה במהלך ההריון. כריות הריון חיוניות להבטחת זרימת דם תקינה במהלך ההריון ומומלצות לכל הנשים ההרות. כדי לספק תמיכה נאותה, כריות הריון עשוי להיות מותאם אישית כדי למקד אזורים ספציפיים על הגוף.

מהי כרית הריון וכיצד היא יכולה לעזור לך?

אם את בהריון, סביר להניח ששמעת על כרית הריון. אתה עלול להיות מבולבל לגבי איזה מהם אתה צריך לקנות. הם מגיעים בגדלים ובמחירים רבים. כריות אלה אידיאליות למי שאוהב לישון על הצד ולא רוצה שהתינוק יאכיל אותן. כרית זו נהדרת לאמהות מניקות הזקוקות לתמיכה בזמן ההנקה.

כרית הריון בצורת ג היא בחירה טובה אם אתה ישן לאחור. כריות בצורת ג הן ארוכות ומעוקלות, ולכן הן עוטפות את הגוף. כרית זו מעט קטנה יותר מצורת הפרסה, אך היא מספקת תמיכה לבטן ולגב כמו גם לברכיים. למרות שהם אינם מגושמים כמו כרית בצורת פרסה אך יכולים לתפוס הרבה יותר מקום במיטה שלך, הם יכולים להיות מגושמים. הקפד לקנות כרית ארוכה שנוחה לצורת גופך לפני שתקבל החלטה.

אתה יכול גם לישון טוב יותר עם כריות הריון. למרות שינה על הבטן שלך טוב הבטן הגוברת שלך זה יכול להיות גם לא נוח. כריות הריון הן דרך נהדרת לישון טוב בלילות ולהישאר ישנים. תוכלו לישון בנוחות עם כרית ההריון המספקת ריפוד נוסף. זה יתעצב עד הבליטה שלך, כך שהתינוק שלך לא יתגלגל מהמיטה.

איך מוצאים כרית הריון מומלצת?

אם אתה מצפה לתינוק, חשוב למצוא את כרית ההריון הנכונה. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את המנוחה הנוחה ביותר האפשרית, וכריות המעצבות לגופך יכולות לעזור לך לעשות בדיוק את זה. הם יכולים לסייע במניעת גלגולים מסוכנים, ולהקל על נקודות לחץ באזור האגן. האפשרויות הזמינות הן עצומות, עם חומרים שונים, נקודות מחיר וצורות. למרבה המזל, יסמין לי בילתה שנים בניסיון לשפר את תנאי השינה שלה.

הדבר החשוב ביותר לחפש בכרית הריון מומלצת הוא סוג החומר. כרית קצף זיכרון תספק לך את התמיכה הטובה ביותר, תלוי עד כמה הבטן שלך יציבה. קצף זיכרון, למשל, עשוי להיות חם מדי עבור חלק מהנשים. כריות פוך, לעומת זאת, רכות וקלות יותר, אך פחות תומכות מקצף זיכרון. אתה צריך לשקול בזהירות את הבד ואת כביסות של כריות הריון לפני שתבצע את הרכישה.

האחריות ומדיניות ההחזרה הם דבר חשוב נוסף שיש לשים לב אליו בכריות הריון. תקופת האחריות הממוצעת לכרית גוף היא 90 יום עד שנה. אחריות מסוימת ארוכה יותר ומאפשרת לך לרכוש כרית עם אחריות שנמשכת כל עוד אתה צריך. בדוק את האחריות על כריות הריון כדי לוודא שהיא מכסה פגמים כלשהם. אחריות היא גורם חשוב בקניית כרית, לכן וודאו שהיא מכסה אתכם במקרה של תקלה.

מה לדעת על כרית ההריון המומלצת

יש הרבה דברים שאתה צריך לשקול בעת בחירת כריות הריון. ישנן אפשרויות רבות לעיצוב, צפיפות ומילוי של כריות אלה. חלק מהכריות עשויות מקצף זיכרון ואילו אחרות משתמשות בסיבי פוליאסטר. שני החומרים יש היתרונות והחסרונות שלהם. קצף זיכרון עשוי להיות בחירה טובה אם יש לך גלי חום. בעוד שכריות פוך קלות ונוחות יותר מקצף זיכרון, יתכן שהן אינן מספקות תמיכה זהה לקצף זיכרון. כדי לבחור את הכרית המתאימה לצרכים הייחודיים שלך, עליך לשקול עד כמה היא נוחה והאם היא ניתנת לכביסה במכונה.

למרות שכל אדם שונה, מאפיינים מסוימים טובים באופן אוניברסלי. כרית הריון לא צריכה להטות את הירכיים או להפוך את עמוד השדרה. זה אמור לתמוך בברכיים כמו גם בקרסוליים. ישנן אפשרויות רבות בשוק. ספק שירותי הבריאות שלך יוכל לתת לך הדרכה אישית כדי לעזור לקבוע איזה דגם הוא הטוב ביותר עבורך. כרית הריון יכולה לעזור לך לישון טוב יותר בלילה ולהקל על חייך.

הדבר הראשון לדעת על כריות הריון, הוא כמה תמיכה הם מציעים. חלק מכריות ההריון מציעות תמיכה זהה לכריות רגילות. חלק מהכריות אינן עוטפות את כל גופך. ייתכן שתעדיף כרית שעובדת על גופך. כריות קצף זיכרון הן האפשרות הטובה ביותר מכיוון שניתן להשתמש בהן במיקומים שונים ולהציע תמיכה מלאה מבלי להרגיש מגושמים. הם יכולים גם להיות מכונת שטף לאחר הריון.

(Visited 7 times, 1 visits today)

Shopping cart

close