אילו עציצים הם הטובים ביותר עבור הצמחים שלך?

עציצי פרחים הם מיכלים לצמחים. הם עשויים בדרך כלל מטרקוטה פשוטה ומעוגלים בצורה. ישנם סוגים רבים של עציצי פרחים שצריך לבחור מהם וכל סוג של פרח מתאים ביותר לסוג אחר של סיר פרחים. הנה כמה טיפים לבחירת עציצי פרחים לצמחים שונים. ברגע שבחרת את הטיפוס הנכון, הגיע הזמן לקנות! כדי להתחיל, להחליט איזה סגנון אתה אוהב ואז להתחיל לחפש כמה עציצי פרחים מתאימים.

צבע – עציצים לבנים נוטים לספוג חום וצבע כהה מחזיר חום. האדמה בסיר בצבע כהה עשויה להתייבש במהירות ולקפוא בחורף. עציצים בצבע בהיר מחזירים פחות חום, שיאפשר לצמחים שלך לספוג מים מבלי לסבול מהשקיה יתר. בדרך כלל, צמחים בעציצי פרחים בצבע בהיר סובלניים יותר לחודשי הקיץ החמים. אותו הדבר לגבי עציצים בצבע כהה. סיר פרחים בצבע כהה יספוג יותר מדי שמש ויחמם את הצמחים שלך.

עציצי פרחים צבעוניים – סיר עם צבעים מרובים הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע ואנרגיה לחדר. לסוגים מסוימים של עציצי פרחים יש חור ניקוז המונע השקיה יתר ושומר על בריאות הצמחים שלך. חור ניקוז בסיר הוא לעתים קרובות לזווג עם צלחת להגנה נוספת. חור הניקוז מרופד גם במשטח רשת כדי למנוע מקרקע לדלוף החוצה. העציצים האלה יכולים להימצא בכמה צבעים ולשקול עד 3.5 ק "ג.

סיר עם חור בתחתית זה הכי טוב לעציצים. ללא חור בתחתית, השורשים יתקשו לנשום ולא יגדלו בריאים כמו שהם צריכים. החור גם יעזור לצמח לגדול בסיר עם מערכת ניקוז טובה, אשר חיונית לצמיחה לטווח ארוך. כאשר בוחרים סיר, חשוב לשקול את גודל הסיר וכמה אתה מתכנן לשתול.

בחירת הגודל הנכון של עציצי פרחים חשובה לצמח שלך. אם אתה מתכנן לשים את הצמח שלך בחוץ, סיר קטן לא יעבוד. באופן דומה, סיר גדול לא יהיה מספיק אם אתה רוצה לשמור אותו מאושר ובריא. סיר גדול מדי יכול להכיל יותר מים ממה שנדרש, מה שעלול לגרום לריקבון שורשים והרבה צרות לצמח שלך. וכאשר בוחרים בגודל המתאים לעציצים שלכם, זכרו שעציצים גדולים יותר יכולים להיות יותר מעשיים אם אין לכם הרבה מקום לשתול.

בנוסף לגודל, אתה צריך לשקול את החומר של הסיר. עציצי פלסטיק הם בדרך כלל פחות יקרים מאלה מזוגגים, אבל הם נוטים להישבר בקלות והם אינם עמידים מספיק כדי להחזיק צמחים לאורך זמן. הפלסטיק זול יותר, אך הוא עלול לדעוך, לעוות או אפילו להיסדק בשמש. בעוד עציצי מתכת הם עמידים יותר מקרמיקה, הם גם נוטים להטות מעל בקלות, כך שחשוב לשקול עמידותם ומשקלם לפני שאתה רוכש אחד.

בחירת צמח שקל לשמור עליו חיונית גם היא, שכן הצמח הלא ־ נכון עלול למות. צמחים נועדו לגדול ולשגשג בעציצים שלהם. אז אל תפחד להתנסות ולמצוא את השילוב המושלם לגינה שלך. נסה להביא הביתה צמחים חדשים כדי להחיות את ביתך. עציצי פרחים הם דרך נהדרת להכניס צבע וחיים לבית שלך! הם לא צריכים להיות משעממים או נראים פשוטים, או!

פרויקט קל נוסף הוא לצייר מטע. ניתן להשלים זאת בשעות אחר הצהריים, והקווים והזוויות הפריכים של העציץ מהווים ניגוד בולט ליופיים הטבעי של הצמחים. באפשרותך לבחור צבע שיתאים לצבע הכניסה או למצוקה של החומר עם נייר זכוכית. ואז, לבחור צמח להיכנס לתוך הסיר ולהוסיף כמה פריחות. אז, אתה מוכן להנות מהעציצים החדשים שלך!

עציצי פרחים מפלסטיק הם עמידים וקלים, אבל צריכים להיות להם גם חורי ניקוז. במטעי פלסטיק יש סיכוי גבוה יותר לשמור על לחות מאשר חומרים אחרים, ולכן יש לרכוש אותם עם זה בחשבון. ודא לבחור עציצי פרחים מפלסטיק בצבע בהיר אם אתה גר במקום שטוף שמש. עציצי פלסטיק בצבע כהה עשויים לשרוף או לפגוע בשורשים הרכים של הפרחים שלך. אבל אל תיתן לזה להרתיע אותך מלקנות עציצי פרחים מפלסטיק.

דרך נוספת להשתמש בעציצי פרחים היא להשתמש שוב במכלי עץ ישנים. מכלי פירות משופצים הם מטעים מעולים. להוסיף פרחים בצבעים בהירים לחצי התחתון ולערבב בהם פריחות שונות. עציצי חרס מקושטים הם גם דרך אלגנטית להציג פרחים. אתה יכול גם להפוך אותם למטעי קבלת פנים על ידי צביעה אותם בצבע תוסס. לבסוף, אתה יכול גם לקבל מטע מותאם אישית עשוי מעץ. מטעים אלה יכולים לתת כל מרחב מראה משובח או יוקרתי.

פרטים נוספים: עציצים באשקלון

(Visited 10 times, 1 visits today)

Shopping cart

close