קניית פסנתר יד שנייה

אם אתה שוקל לקנות פסנתר יד שניה, ייתכן שאתה תוהה: האם זה טוב? האם אני יכול לחסוך כסף על ידי קניית פסנתר יד שנייה? ואיך אוכל לדעת אילו פסנתרים יד שנייה הם המבצעים הטובים ביותר? במאמר זה נשתף כמה טיפים שיעזרו לך להחליט איזה פסנתר יד שנייה מתאים לך.

האם פסנתר יד שנייה טוב?

לפני שאתה קונה פסנתר יד שנייה, יש כמה דברים שאתה צריך לשים לב אליהם. עליך לבדוק אם המקשים פועלים כראוי והטון עקבי. בדיקת סדקים בלוח הקול או מסגרת הברזל היא גם חיונית. אם אתה מבחין בכל, עליך ליצור קשר עם מקלט הפסנתר של הבעלים.

ישנם יתרונות רבים ברכישת פסנתר יד שנייה. פסנתר יד שנייה בדרך כלל יעלה לך פחות מפסנתר חדש לגמרי. חנויות רבות ימכרו מוצרים מוזלים אלה לאחר שהם מוכרים את הדגמים החדשים שלהם. כמו כן, קניות באינטרנט הפך פופולרי בשנים האחרונות. מסחר אלקטרוני הפך את הקניות לפסנתר לנגישות הרבה יותר מבעבר.

לפני רכישת פסנתר יד שנייה, חפש סימני נזק. חפש חלקים סדוקים או רופפים, כמו גם דוושות חסרות או פגומות. לפסנתר יכול להיות גם ריח לא נעים שעלול להיגרם על ידי עובש, רטיבות או תנאי אקלים לא מתאימים. לבסוף, הקשיבו לפסנתר וודאו שהוא נשמע טוב.

אם אין לך ניסיון קודם בנגינה בפסנתר, קח איתך חבר לנסות אותו. זה יעזור לך לקבוע אם הוא במצב טוב ומחירו הוגן. כמו כן, חפש את המספר הסידורי של הפסנתר, אותו ניתן למצוא בלוח הפנימי של הפסנתר. אם אתה יכול למצוא את המספר הסידורי, אתה יכול גם לחקור את ההיסטוריה של הפסנתר באמצעות האינטרנט.

איך אתה יכול לחסוך כסף עם פסנתר יד שנייה?

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בפסנתר היא לקנות אותו באופן פרטי. סוחרים אלה לרוב אינם מעדכנים את המלאי שלהם באתרי האינטרנט שלהם, ולכן עדיף להתקשר אליהם. זה יכול לחסוך לך זמן וכסף, כמו גם להגן עליך מפני סוחרי קשה למכור. כדי להתחיל בחיפוש, בקש מחברים, בני משפחה או בתי ספר וכנסיות מקומיים פסנתרים למכירה. מקורות אלה לעתים קרובות יש פחות מלאי מאשר סוחרים והם לעתים קרובות מוכנים לנהל משא ומתן על המחיר.

קניית פסנתר יד שנייה עשויה להיות דרך נהדרת לחסוך כסף, אך חשוב לבצע את המחקר לפני שתתחייב לרכישה. לפני ביצוע רכישה, שקול את התקציב שלך, את השטח העומד לרשותך והאם אתה מתכנן ללמוד לנגן בכלי בעצמך או לא. בנוסף, ודא כי הפסנתר יתאים עם הבית שלך ואת החיים שלך. אם אתה בתקציב, ייתכן שיהיה בטוח יותר לקנות פסנתר משומש מחנות מוזיקה מקומית, מכיוון שלעתים קרובות הם מציעים אחריות של 6 עד שנה.

אמנם רכישת פסנתר יד שנייה מסוחר היא רעיון טוב, אך הרבה יותר קל למצוא פסנתר למכירה באופן פרטי. לסוחרים רבים יש סימונים גבוהים במכשירים שלהם, כך שקנייה ממוכר פרטי עשויה לחסוך לך 25-30% ברכישה שלך. אם אתה יכול למצוא מוכר באיביי או בקרייגסליסט, תחסוך עוד יותר כסף. מוכרים רבים של מכשירים יד שנייה להוטים להיפטר מהם. אם אתה מוכן להזיז את הפסנתר בעצמך, תוכל להשיג אותו כמעט ללא תשלום.

טיפים לבחירת פסנתר יד שנייה

בעת רכישת פסנתר יד שנייה, אתה צריך לשים לב כמה פרטים חשובים. אתה רוצה לוודא שהפסנתר עדיין במצב עבודה טוב ואין לו בעיות ברורות. חשוב לשאול את המוכר על היסטוריית השימוש של הפסנתר ולוודא שהוא לא שוכב כבר שנים. פסנתר שלא הושמע זמן רב עשוי להיות בעל בעיות רבות וייתכן שהמוכר לא מודע להם.

בדוק את מצב פעולת המפתח של הפסנתר. זה אמור להיות מסוגל לנגן את כל התווים באופן שווה וחלק. אם המפתחות אינם אחידים, הדבר עשוי להצביע על נזק לעש או על תקנה לא נכונה. כדאי לבדוק גם את לוח הקול, שהוא לוח העץ השטוח שמאחורי המיתרים. אם לוח הקול של הפסנתר נפגע, יתכן שיש בו סדקים, ותיקון בעיה זו יהיה יקר.

חפש סדקים או חלקים חסרים. אם כיסוי המפתח מלוכלך, הפסנתר הוזנח. כמו כן, בדוק אם המפתחות שלמים. אם הם לא עובדים, ייתכן שיהיה עליך להחליף את תותבי המפתח. אתה יכול גם לבקש מטכנאי לבדוק את המפתחות כדי לוודא שהם במצב טוב.

לפני שקונים פסנתר יד שנייה, כדאי שתכירו את הסוגים והמותגים השונים של הכלי. מותגים שונים יהיה שונה טון ולהרגיש. עדיף לבחור מותג שפונה לאוזניים. אתה צריך גם לשקול את סוג הפנים יש לך רהיטים אחרים בבית שלך. וודא שהפסנתר תואם את שאר הרהיטים. חשוב גם לשקול את המיקום של הפסנתר על הקיר הפנימי.

(Visited 21 times, 1 visits today)

Shopping cart

close