קמין מעוצב לבית

קמינים הם דרך נפלאה להוסיף תחושה חמה ומקבלת פנים לחדר. הם בדרך כלל פחות יקרים לתפעול מצורות אחרות של חום, והם יכולים לחמם במהירות חדר. הם גם מייצרים מעט פליטות, מה שיכול לעזור לך לחסוך כסף ולהפחית את התלות שלך בחשמל. אפשר להשתמש באח כמוקד, כמקור אור, או אפילו כמקום לבשל ולבדר משפחה וחברים.

קמינים יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים. לבנים ואבן הן אפשרויות מסורתיות, אבל מראה מודרני יותר משתמש לעתים קרובות צפחה או אריחים. האזור המקיף את הקמין מתוכנן בדרך כלל ליצור מבנה דמוי ספסל. החומרים המשמשים לאזור זה צריכים להיות תואמים עם רצפות הקמין, כמו גם. למראה מודרני יותר, אתה יכול לנסות להשתמש בצבע כהה באזור שמסביב.

המשיכה האסתטית של קמין היא גורם חשוב לשקול בעת בחירת עיצוב. קמינים רבים משלבים אלמנטים דקורטיביים המוסיפים קסם לחדר. קמין יכול לתת לבית אווירה רגשית ותחושת רווחה. למעשה, מראה האש מעורר את רוחנו, ומאפשר לנו לדמיין את העתיד ואת התודעה שלנו. בחברה המודרנית, נראה שאמנות האש יצאה מהאופנה, אבל יש כמה קמינים מודרניים שלוכדים את רוח האש ונותנים לה מקום בבתים שלנו.

הוספת קמין לביתך יכולה להגדיל את ערך ביתך ולשמור על חום המשפחה ונוחות בחודשי החורף הקרים. זה גם יכול להיות חלק מפרויקט שיפוץ גדול יותר. למעשה, מזומן-out זיקוק יכול לאפשר לך להשתמש בהון בבית שלך לפרויקטים שיפור הון. עם סוג זה של חידוש, אתה יכול להשתמש עד 20% מההון העצמי בביתך למטרה זו.

בקמינים יש סגנונות וחומרים רבים. בחירת הטוב ביותר לבית שלך היא בחירה אישית. אתה יכול לבחור קמין מודרני עם קווים נקיים או עיצוב מסורתי שמתאים לעיצוב שלך בצורה מושלמת. באפשרותך לבחור באבן או באח עץ עם גימורים שונים, כולל אבן חלקה ומרקם. אתה יכול לבחור גימור טבעי או לצבוע אותו אם אתה מעדיף מראה מודרני יותר.

ברגע שהחלטת איזה סוג של קמין אתה רוצה, אתה צריך לשקול איזה סוג של דלק הוא ישתמש. אם אתה רוצה להשתמש בקמין לחימום ראשוני, בחר אח שריפת עצים. לחלופין, חומת אח חשמלית מודרנית יכולה להיות מוקד מדהים בבית חדש ששופץ. איזה סוג של קמין שתבחר, קלות שימוש ותחזוקה הם בעלי חשיבות עליונה.

קמין המיועד לבית יכול גם להיבנות עם דלת זכוכית. זה מוסיף ערעור חזותי ועוזר לאח לשרוף ביעילות רבה יותר. זה גם הופך את החדר לבטוח יותר על ידי מניעת טיוטות מבחוץ. אח עם דלת זכוכית מונע גם מאבק וחלקיקים אחרים להיכנס לחדר.

קמין מעוצב לבית יכול גם להיות מותאם אישית כדי להתאים את החלל בבית שלך. אם אתה לא רוצה שהאח יהיה באמצע החדר, אתה יכול להתקין עמוד מרובע מתחתיו כדי לספק מראה אלגנטי. תכונה שימושית נוספת היא היכולת ליצור אח מותאם אישית. אתה יכול להתאים אישית את עומק ורוחב האח עם כלי הקבינט בגובה מלא. הכלי זמין בתפריט Build > ארון > גובה מלא. לאחר מכן, באפשרותך לבחור חומר להשתמש בו כדי להפוך אותו לתפקודי יותר.

אם אתם רוצים ליצור מראה עכשווי לאח שלכם, אתם יכולים לקבל השראה מהעיצוב של כמה מהבתים הכי מדהימים בעולם. בתים מודרניים רבים מציגים קמינים עם עיצובים ייחודיים, ולכן רבים בוחרים לשלב אותם בבתיהם. קמין יכול לספק אווירה חמה ומזמינה לביתך. קמין אבן מודרני יגרום לחדר שלך להרגיש חם ומזמין. אח אבן עכשווי יכול ליצור מוקד דרמטי בחדר.

חלק מבעלי הבתים בוחרים בקמינים מודרניים ומסוגננים המושכים תשומת לב לפרטי החדר. לדוגמה, בית בן זמננו בשיקגו שתוכנן על ידי אלסנדרה ברנקה כולל הדפס מרשים של דמיאן הירסט מעל הקמין וכניסה חד-גונית. הוא מוקף בגרניט אדירונדאק. הקירות מצוירים בקש הזהב של פראט ולמברט. נסיגת אספן על ידי ריצ 'רד הלברג כוללת קמין בעיצוב תעשייתי בסלון. התערובת האקלקטית של ריהוט ועתיקות משחקת נגד אוסף האמנות העכשווית.

(Visited 44 times, 1 visits today)

Shopping cart

close