ציוד כושר – מהם מכשירי כושר? ‏

קטלבלס הם אחד מכלי הכושר העתיקים ביותר. הציוד הרב תכליתי הזה מושלם לעיכוב שרירי הבטן והזרועות. הם גם שימושיים לחיבור פלג הגוף התחתון ושרירי העכוז. פריטים אלה גם קלים וקלים לאחסון. אם אין לך הרבה מקום לשים קוטלבל, בחר בגרסה מתכווננת ושמור מקום.

על ־ פי מחקר שנערך לאחרונה מטעם האיגוד הלאומי למוצרי ספורט, מכירות ציוד הכושר בבית עלו בכ ־ 10 אחוז בשני העשורים האחרונים. המחקר העלה כי אנשים בגילאי 35 עד 44 ביצעו את רוב הרכישות בשוק הביתי. עם זאת, המספרים היו נמוכים בהרבה עבור אלה שבין 25 ל ־ 34.

יצרני ציוד הכושר משווקים את מוצריהם בערוצים שונים, כשהשוק הביתי הוא הגדול ביותר. השוק השני בגודלו לציוד כושר הוא מועדוני בריאות. רבים מבעלי מועדוני הבריאות עוקפים הסכמי שירות וסוחרים מיוחדים ומרכשים ציוד ישירות מיצרנים. שווקים אחרים לציוד כושר כוללים את תעשיית האירוח. מספר הולך וגדל של מלונות ומלונות מתחילים לשלב מתקני כושר למתקניהם. למרות שמדובר בעסק יקר, מלונות ועסקים אחרים יכולים להפיק תועלת מציוד כושר.

בשנות החמישים והשישים, שוק ציוד הכושר גדל. הרולד זינקין, מייסד חברת ציוד ההתעמלות ”יוניברסל”, הציג את מכונת האימונים הרב תחמתית הראשונה. מכונה זו כללה ספסל, משקולות מרוסקות וגלגלות והחלה להתאמן במשקל מעגלי. יצרנים מוקדמים אחרים כללו את Tunturi, Woodway ו-Aerobics, Inc. המודל הממוחשב הוצג בשנת 1968.

לפני שאתה קונה ציוד כושר, אתה צריך לשקול איך אתה מתכנן להשתמש בו. יש המצטרפים למכון כושר במטרה לרדת במשקל ולשמור על מראה בריא ובריא. חיוני לבחור ציוד פעילות גופנית קל לשימוש ונוח. ודא שיש לו תכונות בטיחות להימנע מתאונות ולהגביר את החוויה הכוללת. ואל תשכח לבקש המלצות מנציג מכירות.

אתה יכול גם למצוא משקולות ידיים ומשקולות כדי להתאים את האימונים שלך בהתבסס על רמת הכוח שלך. כמה משקולות ידיים יש סורגים מרכז מרופדים לאחיזה נוחה. ציוד אחר, כמו רצועות התנגדות וצינורות, מיועד לאימון כוח גוף מלא. הדבר העיקרי שיש לזכור בעת רכישת ציוד כושר – NSB הוא לחפש מותגים מכובדים ולהבין את התכונות והיתרונות של כל יצירה. אתה יכול גם לחפש שירות וחבילות אחריות.

סוג נוסף של ציוד התעמלות הוא כדור התרופות. ציוד הכושר הרב תכליתי הזה הוא בר השגה ודורש מרווח מינימלי. זו בחירה מצוינת עבור חדרי כושר ביתיים וחדרי כושר מסחריים. זה גם נהדר לספורט שמערב את שרירי הליבה. מחירו של כדור תרופות נע בין 8 ל- 140 דולר בהתאם לגודלו ולמשקלו של הפרט. ציוד זה יכול לעזור לך לשפר את שיווי המשקל שלך ואת כוחך ולחזק את הגב.

תרגילי משקל גוף הם גם אפשרות מצוינת לחיזוק גופך. תרגילי משקל גוף כמו שכיבות סמיכה, כפיפות בטן וכפיפות בטן מנצלים את משקל גופך כהתנגדות. בנוסף לזה, ציוד כושר במשקל גוף כמו שק אגרוף יעניק לך אימון גוף מלא. אם אתה לא בקטע של תרגילי משקל גוף, שק חבטות יכול להיות הבחירה הנכונה בשבילך.

הליכונים הם עוד חתיכה גדולה של ציוד כושר. הליכונים יכולים לשמש לריצה או הליכה. בחלק מהמודלים המסחריים יש גם צגי קצב לב. הליכונים הם גם אפשרות מצוינת לאנשים שרוצים להתאמן מבלי לפגוע במפרקים שלהם. הליכון טוב יהיה הגדרות מתכווננות כדי לשמור על נוח. חשוב לבחור את הגודל המתאים לצרכים האישיים שלך. ישנם גם סוגים שונים של אופני התעמלות.

אם אתה מחפש ציוד ספורט משומש, אתה צריך לשקול רכישת ציוד משומש מקמעונאי מכובד. יצירות אלה כבר לשים דרך בקרת איכות קפדנית ולבוא עם אחריות. קניית ציוד משופץ היא גם אפשרות. זו דרך נהדרת לחסוך כסף ולהבטיח שהציוד שלך בטוח. ישנן דרכים רבות להשיג עסקאות נהדרות על ציוד ספורט משומש, אבל תצטרך לבחור אחד בזהירות. זה יכול להיות קשה למצוא ציוד באיכות משומשת.

מכונות אימון משקולות הן עוד אפשרות נהדרת. הם ניידים ועשויים מקצף ויכולים לעזור להפחית את מתח הקשרים והשרירים בגב ובצוואר. הם גם משפרים זריזות וסיבולת לב וכלי דם. יש אפילו כאלה שנועדו במיוחד לקשישים. אחד מאלה נקרא מכונת כבלים. למכונה הזאת יש מסגרת פלדה עם ערימות משקל בכל קצה. הכבלים המחברים את הידיות לערימות המשקל מחוברים לגלגלות מתכוונות. סוגים אחרים כוללים את מכונת סמית, הכוללת ברבל המעוגן ברצים.

(Visited 18 times, 1 visits today)

Shopping cart

close